پرستو زارعی

شاعر،داستان نویس

پرستو زارعی

شاعر،داستان نویس

درباره بلاگ
پرستو زارعی

پرستو زارعی ، شاعر ، نویسنده ، ترانه سرا و ویراستار است. تا کنون پنج دفتر شعر و داستان از او منتشر و راهی بازار کتاب شده است.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

حال قلبم که مپرس

می بری آهسته از خاطر به یغما یاد خویش

می شوم من باز تنها با دل سودای ریش


می کشانی تا کجا این وصله های پاره را؟

تا به کی در خود تنیدن ؟ با توام ای آشنا!


می روی تنها و می مانم ز تو آشفته تر

در هیاهوی دلم از چشمهایت بی خبر


می کشم تصویر زیبای نگاهت بر تنم

باز در خلوت به یادت بوسه بر آن می زنم


می سرایم زیر لب شعر تو و من های دوور

باز رفتی! عاقبت گشتم پرستوی صبور


می رسی روزی به من اما دگر من سرکشم

دیر می آیی و من ناز کسی را میکشم...



(لطفا کپی با ذکر نام شاعر باشد)

نظرات  (۱)

10 August 17 ، 20:15 مرجان علی آبادی
شعرهای خانم زارعی همیشه لبریز از احساس اند. بسیار عالی💐

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی