پرستو زارعی

شاعر،داستان نویس

پرستو زارعی

شاعر،داستان نویس

درباره بلاگ
پرستو زارعی

پرستو زارعی ، شاعر ، نویسنده ، ترانه سرا و ویراستار است. تا کنون پنج دفتر شعر و داستان از او منتشر و راهی بازار کتاب شده است.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

پرستو زارعی-سیما رستگارانمجموعه شعری جدید از پرستو زارعی با عنوان " گیسوانم را به باد مشرق داده ام" در راه است. پیش از این دو مجموعه شعر کلاسیک و دو مجموعه داستان از این شاعر و داستان نویس منتشر و راهی بازار کتاب شده است.گفته می شود شعرهای این مجموعه در مکتب شعر سپید سروده شده است و اتمسفری روستایی و فولکلور دارد...

#منبع-رسا نیوز 

تصویر(پرستو زارعی-سیما رستگاران)

نظرات  (۹)

الهییییییی...پرستو زارعی چه چهره ی شرقی و زیبایی داره . من تا به امروز فقط کتاب حال قلبم که مپرس رو ازش خونده بودم اصلا ندیده بودمش. عزیز دلی ایشاالله همیشه موفق باشی
موفق باشند. به نظرم در این هیاهوی بازار مکاره خوب دوام آورده. الان دیگه تقی به توقی می خوره همه می خوان نویسنده و شاعر بشن!! ولی همه نمی تونن شاعر و نویسنده بمونن و دوام بیارن ! خانم زارعی خیلی آهسته و بی صدا داره میره جلو. اولین کتابش رو من در سال 83 (اگر اشتباه نکنم ) خریدم...درود به پرستو زارعی
08 December 17 ، 16:11 صبا غلامی
سلام میشه شعرهای خانم زارعی رو برامون بزارید؟
خانم رستگاران صداتون خیلی بچه گانه است . لطیف و تمیز و جذاب.. دوبله ی شخصیت سفید برفی رو دخترم خیلی دوست داره . مرسی از تمام خاطره هایی که براشون ساختید. دوستون دارم
19 November 17 ، 17:13 سونیا علیمردانی
چه حس خوبی داره این عکس...
سیما رستگاران دوبلور مورد علاقه من.. صداتون بی نظیره خانم رستگاران ، هر کجا هستید براتون آرزوی شادی و سلامتی دارم
16 November 17 ، 12:33 مقیسه نادری
ای جونم پرستو زارعی ، من عاشق اون شخصیت محکمتم باوفا..خوشحالم تونستم خبری ازت بگیرم ، خوشحالم که دست از هدفت نکشیدی ، یادش به خیر همیشه بهترین کنفرانس ها مال تو بود ... توی دانشگاه تنها شاعر کلاسمون که شعر با وزن و قافیه می گفت تو بودی...دلم برات یه ذرررره شده ، همیشه شاد و سربلند باشی دوست مهربون من ، تو افتخار مایی👍
08 November 17 ، 19:08 سهراب.ع
نام زیبایی رو برای کتابتون انتخاب کردید سرکار خانم زارعی ، درود بر شما ، موفق باشید🌹👍
06 November 17 ، 21:20 ناهید تقی پور
چه جالب خانم زارعی تا به حال فقط شعر کلاسیک می گفتند...بی شک زیبا و خواندنی ست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی