پرستو زارعی

شاعر،داستان نویس

پرستو زارعی

شاعر،داستان نویس

درباره بلاگ
پرستو زارعی

پرستو زارعی ، شاعر ، نویسنده ، ترانه سرا و ویراستار است. تا کنون پنج دفتر شعر و داستان از او منتشر و راهی بازار کتاب شده است.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

مردم سنگ تمام گذاشتند...

نظرات  (۹)

31 May 18 ، 14:56 یوسف صالح نیا
خانم پرستو زارعی رو در نمایشگاه ملاقات کردم. درود بر ایشون که اینقدر مردمی و با اخلاق بودن...ضمن اینکه چه کاریزمایی دارن ایشون از نزدیک...........
19 May 18 ، 19:46 عبدالرضا موسوی تبار
درود بر شما خانم پرستو زارعی عزیز...مطالبی از شما در جراید خواندم . قلم بسیار پخته ای دارید. موفق باشید
13 May 18 ، 15:18 سید رضی
سلام خسته نباشید. من روز آخر نمایشگاه به غرفه نشر چلچله سر زدم خود خانم زارعی نبودن اما کتابشون رو خریدم و خوندم. شعرهاشون بسیار قوی و با احساس بود. لذت بردم واقعا از خوندنش. کاش میشد ایشون کتاب رو برام توشیح کنند...
12 May 18 ، 22:29 صادق پیر هادی
درود بر شاعره جوان پرستو زارعی نازنین. مجموعه شعر جدیدشان بی نظیر بود ، با آرزوی آثاری غنی تَر و بهتر و بهتر از ایشان...💐🌹💐
ای وای من نمی دونستم حیف شد ...ببخشید دیگه نمی رن نمایشگاه؟؟؟
11 May 18 ، 13:59 فرامرز
انرژی تون فوق العاده بود خانم زارعی عزیز...بسیار خوشحال شدم از دیدنتون. بدرخشید
10 May 18 ، 23:58 سها.ن
مرسیییی که عکس من رو اینجا گذاشتید...از دیدن پرستو زارعی و کتاب قصه اش بسیار لذت بردم. بهترین هارو برای این زیبای مهربون آرزو می کنم...
10 May 18 ، 23:03 فریده
سلام . شما که همه ی اخبار خانم زارعی رو اینجا میزارید چرا پس به ما نگفتید می خوان برن نمایشگاه کتاب؟ کامنتهای مردم رو نخوندید؟!! باید اطلاع رسانی می کردید اگر واقعاً ادمین ایشون هستید..الانم حتماً کامنت من رو نمیزارید اینجا(شک ندارم)
10 May 18 ، 22:06 سارینا یوسفی
ای جونم عزیزم ، عاقبت تونستم ببینمت از نزدیک..دوست دارم♥️🌺

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی