پرستو زارعی

شاعر،داستان نویس

پرستو زارعی

شاعر،داستان نویس

درباره بلاگ
پرستو زارعی

پرستو زارعی ، شاعر ، نویسنده ، ترانه سرا و ویراستار است. تا کنون پنج دفتر شعر و داستان از او منتشر و راهی بازار کتاب شده است.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

لحظه های فیروزه ای ، مجموعه داستانی به قلم "پرستو زارعی" 

با ویراستاری ایلیا آل خمیس و طرح روی جلدی از اردشیر رستمی...


...حرکت بی اراده ی پاهایم باز مرا به همان مکان هر روزی برد و من نیازی نبود سفارشم رو به گارسون بدم.
مثل همیشه میز را با همان دستمال همیشگی که از فرط کثیفی زرد و کدر شده بود تمیز کرد و با غرولند و 
چهره ای عبوس قهوه ام را آورد. من از این گارسون بیشتر از گارسون های دیگر خوشم می آید.
همیشه می دانستم
مرا خیلی دوست دارد و در پس تمام این خشونت ها مهری درونی و عمیق نسبت به من دارد. 
از توجه نکردن به کثیفی میز 
گرفته تا دیر آوردن سفارشم متوجه شدم که به چشم یک دوست واقعی به من نگاه می کند. 
چرا که بیشتر باید به میز 
مشتری های غریبه بپردازد تا آنها از نحوه ی عملکرد او شکایتی به مدیر نکنند...

(بخشی از داستان باکره ی مقدس ، از مجموعه داستان لحظه های فیروزه ای)

نظرات  (۹)

10 January 18 ، 12:08 تایماز
طرح جلد بی نظیر شده . درود بر اردشیر رستمی
06 October 17 ، 21:36 یاسمن بزرگی
با سلام .ادمین عزیز اگه ممکنه شعرهای خانم زارعی رو بیشتر بزارید ، همینطور اخبارشون رو مرسی
سلام خانم زارعی ، داستان هاتون رو خوندم ، اون داستان چهارشنبه سوری معرکه بود . درک کاملی از جهان اطرافتون و آدمهاش دارید ، درود
خانم زارعی داستان های این کتاب میتونم بدون اغراق بگم که بی نظیرند ، داستان "خانم نبوی" حکایت حال خیلی از آدمهای به اصطلاح ، انسان نمای این روزهاست..قلمتون ماندگار
سلام خانم زارعی. کتاب تون رو تهیه کردم و خوندم. بسیار زیبا بود ، خصوصا داستان (بابای من) خیلی به دلم نشست...براتون آرزوی موفقیت های هر چه بیشتر دارم
سلام ، امکانش هست این داستانِ باکره ی مقدس رو در اینجا برامون بیارید کاملش رو؟ ممنون
14 August 17 ، 13:21 خشایار اویسی
چه طرح زیبایی...سلام خانم زارعی میشه لطفا راهنمایی بفرمایید این کتاب رو از کجا میتونم تهیه کنم؟
09 August 17 ، 22:23 مینا سرابی
سلام ، عزیزمی پرستو زارعی کتاب فوق العاده ای شده ، موفق باشی گلم
نوشته هاتون بی نظیره خانم زارعی درست مثل خودتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی