پرستو زارعی

شاعر،داستان نویس

پرستو زارعی

شاعر،داستان نویس

درباره بلاگ
پرستو زارعی

پرستو زارعی ، شاعر ، نویسنده ، ترانه سرا و ویراستار است. تا کنون پنج دفتر شعر و داستان از او منتشر و راهی بازار کتاب شده است.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

 

با خروس خوان صبح سرمه کشیده ام

چشمان خسته ی بی خواب را

گیسوانم را نبافته ام چون درخت انجیر

چرا که خسته ام از پیچک های آویخته از حصار

و سگ ها عو عو می کنند به افتابی که هنوز خمیازه می کشد

چمدان را با درخت نارنج رازی ست

چمدان را با گیسوانم رازی ست

با هزاران راه تاریک نرفته

هزاران راه دراز عنبر بوی

در سپیده دمان صبح با خروس خوانان

چشمانم را سرمه کشیده ام

از کجا تا کجا

از درخت انجیر تا ریحان های وحشی

اما گیسوانم را نبافته ام

تا هزاران راه برای فرار به چشمانت

برایم دست تکان دهد

بیا و از این اندوه جاودانه بگریزیم

باد شویم

فواره شویم

فرار شویم..پرستو زارعی ، شاعر

 

نظرات  (۸)

سلام خانم زارعی
این شعرتون با توجه به شاخصه هایی که داره یه روز یه شعر تاریخی میشه. . . حالا ببینید کی بهتون گفتم...موفق باشید🌺
11 March 18 ، 12:18 ثریا . ف
سلام ، این کتاب خانومِ زارعی پس کی می یاد بیرون؟! این شعرهارو هنوز کتاب در نیومده نزارید اینجا..!!!دلمون رفت
27 February 18 ، 23:59 شکوفه نیازی
سلام خانم زارعی عزیز . آیا شما خودتون هم این صفحه رو می خونید؟؟ من خیلی شما و آثارتون رو دوست دارم. من شهرستان هستم ، شما برای نمایشگاه کتاب روز مشخصی رو می آید برای امضای کتابهاتون؟ داستان های کوتاهتون خیلی دلنشین هستند. از شعرهاتون هم عاشق شعر "رفتنی" شما از کتاب "حال قلبم که مپرس " هستم. همه ش رو از حفظم.کاش جواب منو بدید...
25 February 18 ، 15:02 سینا کشاورز
شعر زیبایی است . سراسر استعاره و ایهام و کنایه...درود♥️
06 February 18 ، 20:12 کیومرث والامقام
ایهام هایی که در این شعر به کار رفته بی نظیرند...
"گیسوانم را نبافته ام چون درخت انجیر ، چرا که خسته ام از پیچک های آویخته از حصار "
احسنت ، احسنت بر تو خانم زارعی . بسیار قدرتمند و با صلابت هست شعرهاتون دقیقا مثل تصویر زیباتون . راهتان پر رهرو باد
31 January 18 ، 20:04 همیشه شاکی
سلام خیلی زیباست این شعر... درود بر شما
30 January 18 ، 23:14 فاطمه ترکمن
شعر سپید ؟ پرستو زارعی؟! من تا امروز فقط شعر کلاسیک اونم فاز سنگین ازش خونده بودم..انصافاً سورپرایز شدم. واقعاً زیبا سروده ، آفررررین موفق باشی😎🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗😳
30 January 18 ، 00:40 مرتضی.ک
سلام شعر بسیار زیبایی ست ، تصویر هم فوق العاده است . برای خانم زارعی از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم🌺🌸

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی