پرستو زارعی

شاعر،داستان نویس

پرستو زارعی

شاعر،داستان نویس

درباره بلاگ
پرستو زارعی

پرستو زارعی ، شاعر ، نویسنده ، ترانه سرا و ویراستار است. تا کنون پنج دفتر شعر و داستان از او منتشر و راهی بازار کتاب شده است.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

 شماره ٤٠٤٦  روز یکشنبه ٢٦ فروردین ٩٧ روزنامه اعتماد ملی در صفحه ی اول خود تصویر و بخشی از یادداشت "پرستو زارعی" با عنوان " زنان علیه زنان در ایران" را منتشر کرد . ادامه ی این مقاله را می توان در صفحه ی ١١ ، گروه جامعه این روزنامه یافت...پرستو زارعی-روزنامه اعتماد ملی 

 

نظرات  (۶)

16 April 18 ، 22:14 نازنین فاتح
ایشون از مریدان خانم ناهید کبیری هستند. شاگرد خانم کبیری بزرگ بودن یه همچین افتخاراتی هم در پی داره......
16 April 18 ، 21:34 آرش نورسته
درود بر تو ، درود بر رونامه اعتماد که اعتماد کرد بهت. آفرین واقعا آفرین...افتخار هر مرد و زن فهیم و با شعوری . افتخار این سرزمینی
16 April 18 ، 20:56 وحید . ن
آفرین خانم زارعی. چه زیبا و ساده از حقیقت ها گفتی. بعضی ها فقط بلدند شعار بدن در مورد هر چیزی. اونقدر هم اعتماد به نفسشون بالاست که خودشونو توی این دولت نخود هر آشی می کنن!! به قول اون آقای بازیگر" بلدم ، بلدم رو خوب بلدند...
آقا اصلا من متوجه به موضوع خیلی مهم شدم در این مملکت اونم اینه که خانمهای ایرانی (حالا از هر قماش و فرقه و دسته ای که باشن) نمی تونن بهتر إز خودشونو تحمل کنن ، اصلا به هیچی کار ندارن ، فقط می خوان بزننش زمین..این مملکت با ما این کارو کرده.. سلام خالصانه ی من رو بپذیر ای دخترِ جسورِ ایرانی، در راهت مصمم باش ، من هم یک خانمم إز جنس خودت و بابت مقاله ی مهم و پر بار و صادقانه ات بهت افتخار می کنم...🌺
15 April 18 ، 22:40 سمیه ظریف
من به عنوان یک زن کاملا با نظر ایشون موافقم. از قدیم هم گفتن " از ماست که برماست"
15 April 18 ، 14:34 کاوه . ر
دمش گرم خانم زارعی عزیز ، خیییلی رک و روراست و واقعا صریح گفته بودن. یعنی من که یه آقا هستم با همه ی وجودم این تب خطرناک بین خانمها رو دارم حس می کنم شدیدا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی